zaterdag 7 mei 2011

Thuis

Regen en wind, bladeren vallen van de bomen, de schoorstenen roken, af en toe nog een rustige zonnige dag...
. Charlotte raakte te gefrustreerd in haar kakstoel dus kreeg ze een meegroeistoel zoals Vin om zoals de grote mensen mee aan de grote tafel te eten.
.

Een overwachte bezoeker in ons tuintje, de possum. Stitch werd zot en moest gedacht hebben dat het een mix was van een konijn en kat. Sarah vond hem blaffend naar de indringer die op zijn beurt in een hoekje van de omheining op zijn achterpoten wat onwennig met zijn voorpoten naar de dog stond te zwaaien. Vervolgens moest hij wat gaan ontstressen onder de omheining en vond uiteindelijk een uitgang naar de buren.

.

Twee jaar geleden zijn we aan het Nieuw Zeelands avontuur begonnen en we hebben alvast een velenging van ons visum tot februari 2013. Het blijft in de eerste plaats een zoektocht naar wat we wel en niet willen en in hoevere verwachtingen worden ingelost. (Tergelijkertijd Jo's eerste appelcake).

.

Een voormiddagje gaan stappen in het Scenic Reserve van Mt William. Twas vooral bergop met Vincent op de rug en Charlotte op de borst. Stitch moest in de wagen blijven omdat er geen honden in het reservaat (dan deels bestond uit weiland voor vee) mochten. Af en toe een spatje regen en halfweg de beklimming teruggedraaid.

.

3 opmerkingen:

  1. proficiat met uw eerste appelcakeje (spijtig kan ik het niet proeven ;)) en met de 2 jaren NZ!!

    Mogen er nog vele volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankuwel, ik begrijp het bakproces van appel versus deeg al wat beter. Een leerling van het leven.
    Gij succes met het seizoen, Hendrik, solo en in dubbel met de juiste mensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha!! JA ik ben al sinds begin vorig jaar solo.
    Heb een paar weken terug met bert VE een mooie overlandvlucht gedaan ;)

    Volgend weekend ga ik een checkvlucht doen voor mijn vergunning. en dan kan ik mijn 50km doen en staat er mij een leuk seizoen te wachten ;)

    BeantwoordenVerwijderen