dinsdag 17 mei 2011

Sailplane Services

Nog steeds rustig om en rond de SS-keet, maar we houden ons in stilte bezig...
.De LS4 voor de laatste keer gemonteerd voor hij terug naar de eigenaar vertrok. De buitenband werd vervangen en de waterballast kon worden afgesteld.
.Periodieke inspectie van de ASK 21 van de club. Een kap rond het hoofdwiel heeft ongetwijfeld zijn pluspunten, maar niet vanaf het veld te nat begint te worden. What goes in, stays in (en stinken)!
.Eindelijk in geslaagd een foto van men laatste kustvlucht uit de digitale speelgoed camera van Vincent te halen (was Sarah haar oude camera, maar hadden geen verbindingskabel en Sarahs was zelf aant wachten op een vervangcamera). De foto is dus helaas van iets mindere kwaliteit en is genomen tijdens een "wuif eens met het handje"-moment halfweg de vlucht.
.

2 opmerkingen:

  1. Dat jullie die ls4 nog gemaakt hebben vind ik wel vet , want die zag er niet uit !
    hoe zit het met de ls1 heb er al even niets meer van gelezen ?
    greetz Niel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb zonet de aanvraag voor de initial CofA verstuurd en dan krijgen we onze vrienden van CAA over de vloer als ze tijd en goesting hebben. De LS1 is luchtwaardig want zo moet hij gepresenteerd worden, maar zet er de zaag in van zodra ze zijn langsgeweest. Ondertussen begin ik alvast aan wat losse onderdelen zoals materiaal voor een nieuw instrumentenbord en de winglets. Allemaal very slowly want er zijn nog andere projecten en prioriteiten.

    BeantwoordenVerwijderen