zaterdag 3 september 2011

Sailplane Services

Nog enkele werkjes voor het atelier twee weken sluit...
.
LS 8 krijgt een make-over van het instrumentenbord met een laagje carbon voor de look en herschikking van de instrumenten om plaats te maken voor de LX9000.
.
Wat de eerste vlucht van het nieuwe seizoen moest worden, draaide uit in brokken voor de start voor deze Kestrel 19 wiens flap in onzachte aanraking kwam met het achterlicht van het sleepvoertuig.
.
Tijd voor koffie....in de zon als het weer het toelaat.
.De beruchte rugsteun-houder voor onze eigen LS 1f. Het vorige (zelfgemaakte) model werd opgepikt door de luchtvaartauthoriteiten tijdens de initiƫle keuring waardoor we eerst braaf een gecertifieerd model moesten namaken, aan de hand van de fabriekstekening, voor we ons geel luchtwaardigheidscertificaat mogen verwachten.
.Grant test de waterzakken van ee ASW 27 voor ze terug in de vleugels gaan.
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten