maandag 5 april 2010

Pasen & BMX 4/4

Ook in Tuakau Town kwamen de Paasklokken langs en kon Vin op zondagochtend zijn mandje vullen. Stitch zorgde voor de nodige concurrentie, maar ze belandden gelukkig wel eerst allemaal in het mandje voor ze een andere bestemming kregen.
.
Vincent vond "chocolade eieren vezamelen" een prima zondagochtend alternatief.
.

Daarna ging het naar Puni (om de hoek) waar op het gloednieuwe BMX-parcour (toevallig tegenover het veld waar ik in januari buitenlandde) het nationaal kampioenschap plaatsvond. Veel volk en fijn om te zien dat mensen plezier beleven aan een hobby die niet gemotoriseerd is. Vin zag ze ook vliegen, af en toe ging er eentje de korst op.
. Jongens & meisjes, mannen & vrouwen; allemaal om ter snelst en om ter hoogst.
.

2 opmerkingen:

  1. Wist je dat "Puni" een ander woord is voor de vrouwelijke intieme delen in het Surinaams... En in NZ heet een dorpje dus zo. Grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij "Kaka Point" en "Pipi" kon ik me wel iets voorstellen, maar deze betekenis was me vreemd! Bedankt, ik speel het door aan de inwoners! haha

    BeantwoordenVerwijderen